nova lee.

jag tycker mycket lite om att behöva välja en sida när det handlar om personer
som jag faktiskt tycker om på ett eller annat sätt. självklart var det en självklarhet
men endå, jag tycker inte om det. och jag är rädd för hur de kommer aggera mot mig.

jag har redan dåliga vibbar äver hur lång tid en månad kan kännas när man vill att den ska gå
snabbt. det är läskigt hur saker bli vardagliga utan att man med mening ens försökt påverka
det, det minsta. bara det att med mig ska det alltid vara på ett konstigt vis, jag har inte
medvetet skapat mina verderingar och jag kan inte bestämma över hur människor runt
omkring ska ta mig på allvar.

matilda skrev något om hur illa hon mådde med tanke på allt som
finns i skolan just nu, inte för att jag har som jag brukade tagit del
av allting, men det har verkligen gått från ingenting till hur mycket
som hellst eller kanske är det så att vi har väntat ut det till det sista.
jag måste gömma böckerna på mitt rum för att inte få ångest och
när jag av någon anlednings en råkar hitta dom får jag ännu mer ångest.

jag vill till stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0