Pizza Hause

kopk pp
iii lölö
öäöä

efter att ha erkännt mina misstag för chefen, hittat ulla´s gammla blandnings skiva och fått i gång cd spelaren på pizza hause. slappa vi de tre sista timmarna av tysthet. bara det att boten anna tydligen hade varit en favorit och det va den som hela tiden gick i repeat. vi dansade faktiskt och vi brydde oss inte om att det fanns en neger kvar inne i pizzarian. han sa saker som jag inte riktigt förstod, och jag hade problem med min artighet genom engelskan. jag vet inte varför men vi va på g och bad till chefen om fest. det blev fest. jag sa nog förmycket innan jag insåg vad det skulle innebära, och jag va på g, men jag var rädd också och jag va totalt omringad av dom. (det togs inga bilder från förfesten, men jag hade aldrig vågar visa offeltligt.) jag träffade sånna som tidigare haft med (oss) att göra. jag tyckte inte om hur människorna pratade, trotts att jag inte bangade på nått för att visa mig "lite" så skulle det förvåna mig mycket om det inte va mig de pratade om där det la av med svenskan. vi åkte vit lastbil fram till terazza, ännu ett täcken på hur illa jag borde må. terazza - Chefen som armkrok och vi hade fri tillgång till baren. dvs. (vi) passade på. jag ville inte trivas i situationen! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0