rusningstrafik.

jag ville aldrig erkänna hur fel jag hade haft & hur rätt hon faktiskt hade.
jag borde kanske veta vid det här lagret. jag skulle kunna göra det också
om du bara kunde lova mig att det finns vissa undanteg eller om du kunde 
ändra dig på vissa punkter. det lät så på dig i dag. (jag vågar inte tro dig!)
faste om jag nu skulle så skulle jag ju lika gärna kunna lägga ner allt jag
håller på med. jag vill inte det. men jag borde nog aggera på annorlunda sätt.

Stockholm är inte så undrebart som jag har tjatat om, Stockholm är inte så
speciellt som alla säger. men jag älskar det!
jag har sagt mycket till alla om mitt söder, människorna, stilarna, skorna!
..men mer da?
alla de ställen där jag hade kunnat offra allt jag hade, går jag endast igenom
utan att våga röra. jag tar mig inte ens tid att vända på prislappen. och jag tycker
inte om att titta på saker jag vet att jag aldrig kommer kunna äga.
alla människor som jag så mycket vill vara, känna, röra. jag får bara titta.
alla fik, men kuddar, tavlor, lampor som dessutom har parsonal med stjal och
tjocka bågar. endå, jag sätter mig där. ensam med min latte och min dagbok.
imponeras men känner mig fruktansvärt fel. jag vill inte imponeras, jag vill våga.
(det gör mig sjuk!) jag blev sjuk..
kanske är det det att jag inte klarar av att befinna mig ensam, det spelar ingen
roll att det är tjockt av människor runt omkring mig. jag var ensam och sanna jobbade.

Stockholm är kallt, mitt hår var electriskt.
Människor är stressade, det gjorde mig stressad.
Jag tycker inte om att vara stressad & jag tycker inte om att frysa.
Det gör att mina magsmärtor lätt komme tillbaka vilket skulle
resultera i att mamma tvinga med mig på ännu ett zomterapi
hos Brolleus. & det vill jag inte uppleva igen.

(jag fick med mig jocke in i sex-shoppen.
han ville tvunget ha en såndäg gipslåda
som man kan kopiera sin lem i. han ville
hänga upp den på sin vägg. jag fattade nada.)
det var iaf inte jag som behövde bli röd i ansiktet
jag facinerades mest av en piska. ; )

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0