snälla försvinn aldrig.


jag förstår inte vad bakfyllan kom ifrån. jag brukar tåla så mycket mer.
(jag brukar klara av att höra så mycket mer.) 

snälla försvinn aldrig.

det har inte varit en höjdare dag. jag har varit mellan två jobb.
skvallrat med chefen och blandat in hjärtan i arrangemangen.
jag fick ett sommarjobb utlovat. jag vet inte om jag vill ha det.
jag vill befinna min i norge med matilda, men jag har problem
med att ta tag i saker på egen hand. sen tycker jag inte om fisk.
p-hause och chefen verkade också ha en dålig dag. han va
bitsk på mig för att jag lämnade ut fel pizzor. jag var arg tillbaka
sen skrattade vi åt gårdagsnatten. jag tycker inte om mina chef-relationer.

jag väntade spänt på människor som skulle komma.
jag lyckades ta fel på telefonsamtal och hade jennie
varit med hade hon bara kommenterat hur typiskt allt
är mig. men jag skämmdes faktiskt och det syntes nog
för folk skrattade åt mig. jag spillde ut en läsk sen ville
jag bara (hem.)

jag är mest bara trött på att inte vara en sådana jag förväntas vara när man ser på
alla andra, och sedan besvara krångliga frågor nekande och skämmas sönder mig
själv. ibland önskar jag att man kunde leva i två omgångar, så att man fick reparera
allt som gick fel i den första. trotts bakfylla har jag på p-hause läst igenom renässans
kapitlet x-antal gånger, jag klistrade upp pizza lappar med årtal på väggarna. och
tvingade mig till att vara seriös.

i morgon kommer mamma hem. jag har inte saknat henne. 
jag hade inte velat vara med. jag hade inte orkat.

(jag har haft ögonkontakt med min mattelärara två gånger denna helgen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0