sthlm.

gfgfg

T-Y-P-I-S-K-T
jag trodde att det skulle vara kört. jag kännde på mig att jag inte skulle komma iväg.
det brukar alltid vara mamma som får rätt i slutet & därav mitt dåliga humör.
bara för det skrev jag ut tre kopior på att mina biljetter var bekräftade.
bara för det är jag inte säker på att jag kommer ha en bil att åka i till alvesta 06.30.

vi var i ullared i dag.
efter dagens ullared bestämde jag mig för att aldrig mer åka till ullared.
jag hade inte ens lust att ta till mig vesentliga saker på ett mer billigare sätt.

jag fryser och jag har ingen lust.
jag tycker inte om att jag kom fram till
att du måste säga samma saker om mig.
du kommer aldrig kunna ändra på det.
jag saknar min syster!

I MORGON ÅKER JAG TILL STOCKHOLM!

♥ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0