"till slut fick jag ont i ögonen.."

Vi hade en linbana mellan våra hus. Den gick över att torg där människor handlade frukt. På natten skickade vi saker till varandra. Du skickade ett fotografi på mig där jag hängde nästan naken i ett träd. jag skickde ett videoband på dig där du klippte naglarna. Ibland skrev vi lappar. Du kunde till exempel skriva att du sett en pojke som halkat på badhuset och att det kom blod. Att blodet blandade sig med vattnet och att vattnet blev så vackert, men att ingen fick bada i det mer. Jag kunde skriva att jag hade nån sjukdom, men för det mesta ljög jag bara. Du skrev långa historier till mig som handlade om ensamma tomater som börjat mögla. jag förstod ingenting. Ibland bestämmde vi att vi skulle mötas på torget. bara på natten. Då gick vi ut på en lång pir och skrek. Det var skönt och kallt och vi sa inte så mycket. Men ibland blev jag förbannad för att du pratade en massa om sånt som inte tjänat nånting till att prata om. Då skrek jag och bad dig hålla käften. Du tog hem mig till dig och så hade vi sex. Du var så himmla snygg. Du hade en grön gunga över sängen som du brukade gunga i. Jag låg under gungan och såg dig svisha förbi. Du brukade smörja in mina fötter med nån salva. Det kändes konstigt men skönt. Jag tyckte om din rygg. Jag brukade få måla på din rygg med choklad. Streck med små huvuden som såg ut som växter. Sen slickade jag dig ren. Allt vi gjorde va liksom hemligt. Vi visste inte end själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0