...walk the line.

min pojkvän har (o-naturliga) smärtor när han sitter,
han klagar på ömma skinkor.
& i helgen ska han  ha sin manliga föredetta chef som
nattgäst.. borde jag vara orolig? : )

det är tråkigt att människor är dåliga på att uppdatera sina bloggar.
det kan ju knappast bara vara jag som aldrig  har vesentliga saker
för mig. (eller som iaf resonera bort de..)
jag pratade med mamma om min nuvarande possition. jag har lovat
något vändande. jag vet bara inte vad det ska komma ifrån..


jag förstår inte vad som har hänt med min mage.
jag får sjukliga smärtor som gör att jag i alla situationer
måste lägga mig raklång på marken och andas in luften
i långsam takt.

& jag är så trött på renässansen jävla författare. varför ska man ens behöva veta att de funnits.
jag pluggade non-stop i fem timmar, vilket gav något jag kunde skryta till mamma om. bara det
att jag tror inte jag skulle klara av en enda förklaring på egen hand..
uh.

(i dag när jag vaknade bestämmde jag mig för att sluta snusa,
jag tog tillbaka allt så fort jag hade borstat tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0