...

fast att jag tycker att jag inte skulle kunna ha
gjort på några som hellst andra sätt. så gör
jag nog fel. jag försöker, jag försöker. jag är för feg.

jag fick min själ bekännen igår. jag är en ängel,
en stjärnängel. vilket låter bra men faktiskt inte
va sådär underbar person. jag trodde
inte det heller, hon är min syster. jag har vilket
förvånade mig levt 80 år längre än min mamma.
och min mamma är den personen jag ser upp till
mest. 920 år. hon sa att jag skulle vara klok och veta
vad som va det rätta i olika situationer.

jag fattar inte. för det är ju just det som enligt mig ar mitt stora problem.
jag har fortfarande ont i i magen för att jag inte vet hur jag borde göra.

hon sa att jag va en sån som kunde tala, jag hamnade tydligen på
munnens människosort. & jag fattar inte riktigt vad som menades
med det. jag var en hindu, romantiker, och hon sa att jag var den perfekta
matchningen med hennes man, som stod i dörrkanten och log.
& trotts hans ålder var han faktiskt vacker.

bla bla bla.

nu ska jag jobba.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0