feed your head.

2007 20072007 2007


jag vet att egentligen bryr sig ingen så värst mycket om vad jag gjorde på nyår, det blir mest irriterande när folk berättar om hur roligt de haft, om hur fulla de var, och om hur mycket de älskar sina vänner, osv.
så vanligtvis skulle jag låta bli att skriva ner det, här iallafall. men nu är fallet så att jag varken orkar lyfta blyertspennan eller något annat. och jag skriver ner dethär mest för att jag kan läsa igenom det om fem månader. osv.

jag vaknade försent och provade sådär sjumiljoner klänningar. innan jag beslutade mig för den jag provade först. mormor ringde och hon varnade mig för att bete mig illa och sa åt mig att jag skulle låta sannas kille va ifred. men liksom hur lätt va det. (ha)
vi drog på raggarunda och hade allmänt tråkigt.
men jocke & sanna ihop är nog det bästa jag har sett.
tretof; släng dig i väggen!
det var allmänt bra stämmning hemma,
frida kom och vi blev berusade. kanske va det
bara jag och mamma som på riktigt hade kul.
för folk har svårt att förstå sig på vårat sätt att
skratta. men hon va lycklig och det var det som
spelade någon roll.

jag hade gärna stannat kvar i situationen men när
klockan började närma sig tio tog vi insiativ till att åka därifrån.
bystugan össlöv. kanske för många minus i början
men så hittade jag filla och stämmnengen blev på topp.

det hände konstiga saker med sanna, och människor sa konstiga saker till mig
i telefonen. (men jag väntade bara på en person att komma.) 12slaget och jag
kom inte ihåg att jag såg ljus i himmelen, människor sammlades runt slim shady
och mitt försök att impa gick riktigt åt helvete. sanna blev alkoholförgiftat.

jag älskade dofterna. ljuden & speciellt bilderna.
jag kommer aldrig att inse att i natt är på riktigt med
det är precis lite så jag alltid ha vellat ha det.
ändå känns allt bara fel i dag.

godnatt.

F.

2007 2007 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0