nova lee.

jag kommer inte att klara av det. vi kommer inte att klara av det! det hjälper inte hur mycket
vi försöker intala oss själva att vi älskar bosses fysiklektioner. jag har tappat suget, tappat kännslan.
totalt glömt bort hur jag gjorde förut när jag kännde lust att ta till mig av orden på tavlan. mina
drömmar om att på riktigt bli någonting, om att på riktigt vara den där duktiga flickan mamma kan
skryta om för sina vänninor är som försvunnen. jag vet faktiskt inte vart som har hänt med henne,
men hon fanns faktiskt en gång. jag har mer fått inställningen av det det löser sig nog endå,
antingen är det Jennie som har påverkat mig för mycket, min klass som tydligen har fått ryktet om
sig att vara den sämsta någonsin eller så är det helt enkelt att jag är totalt less på det. kanske är
det en kombination av alla tre. men mamma blir ond på mig och jag tycker inte om det.

jag hade nog kunnat gråta till förklaringarna om hur vårterminen
ska läggas upp. inte ens Henriks mattelektion gav motivation till
att ens lägga in ett dåligt skämt. jag ska-jag ska-jag ska ändra mina
inställningar. bara inte än på ett tag.

det va iaf fint att se människorna igen.
Robin har blivit en riktig hunk & jag har saknat min matilda.



jag blir less på vädret. ändå älskade jag det när jag gick hem från mamma
i natt. jag hade paraplyet uppfällt och utan att anstränga sig det minsta
förflyttade jag mig åt rätt håll. jag var tvungen att ta 3 extra varv runt kvarteret.
kanske va det inte på grund av att jag hade ett paraply men endå.

vi fikade i dag. va satt fyra vid ett en-manna-bord & det var trångt.
jag trivdes i sällskapet trotts att jag var avensjuk på hur lätt det
alltid ska gå för alla andra. det var mörkt ute hela dan. och när jag
skulle köpa en fiskflicka till min fisk va dom slut. alltså måste fisk vara
singel endans tills på fredag. jag saknar sanna & jag är sjukt trött.

F.


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag saknar dig. usch vad jag saknar dig. allt är åt helvete.

2007-01-10 @ 15:03:31
Postat av: Sanna

jag saknar dig. usch vad jag saknar dig. allt är åt helvete.

2007-01-10 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0