ooooops. ; )

jag råkade kalla henrik för fel namn och nu kommer jag vara
orolig varje gång jag ska tilltala min mattelärare. aaa.

macromedia har för tillfället stannat och jag orkar inte be
om hjälp. kan inte den här halvtimmen bara gå lite fortare!
roberts hemsida ser bara löjligare och löjligare ut för varje
timme jag fixat med den. tror jag att han är en flicka eller!?
för tillfället är allt i rosa och rött, jag borde nog börja om från början!

jennie & jag använde våra ljuvaste stämmor
och bad hasse om lova att utföra vårat planerade
projekt-arbete. just nu hatar jag hasse mer än vanligt.

Kommentarer
Postat av: .fiiindus

hasse är en pälsko!! åh jaa!! det regnar:D

2007-01-31 @ 15:19:40
Postat av: Anonym

Henrik kommer att förlåta dig. Eller, vad kallade du honom för?...

2007-01-31 @ 18:27:34
Postat av: F.

det värsta man kan tänka sig i den sitsen jag för tillfället sitter i. iof syftade jag inte på den personen; men endå jag blev röd om kinderna. : )

2007-02-01 @ 06:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0