soon.

det kommer alltid komma tillbaka igen. jag
skulle aldrig.. & jag ångra inte att jag lät mig
ta till varenda sekund utan dig. det här var en
del i det som skulle bli våra vändpunkter och
jag vågade inte låta bli att blanda in kännslor.
jag förstå mig mycket lite på ord som aldrig är
sanningar, jag förstår mig mycket lite på löften
som aldrig hålls. jag förstår mig nog ingenting
på dig.ändå är det där ifrån allt kommer. ändå
är det inte jag som påverkar någonting. men
konstiga människor är det jag verkligen inte
behöver just nu. jag trodde bara att det här skulle
ändra min vardag. en räddning. jag tror fel! tror jag.

i morgon åker jag, jag vill lite inte. jag kommer sakna min mamma trotts att det är det här jag har tjatat om länge nu. vi har blivit bättre, och jag har blivit bättre. kanske är det för att sanna är hemma. kanske är det för att jag ser vad hennes nyårslöfte är. och blir det inte annorlunda kommer jag inte klara det!

nu ska jag leka med S & J!

hej. F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0