spirit.

jag kom o tänka på i natt att allt det jag tidigare höll som mina verderinga.
min strävan o kanske mitt mål till att påverka på vad som skulle kunna hända.
har vänt sig och bliviit precis tvärt om. det jag mest av allt ville gick mer & mer
åt helvete & det jag försökta hålla mig ifrån, försökta ändra blev mer och mer
självklart och nu vet jag inte.

jag borde sluta med mina tvångstankar.
men i dag vaknade jag med sjuk hals.
mamma matar mig med piller och försöker,
hon försöker. men jag blir bara irriterad.
jag kan inte. faktiskt så är jag så jävla rädd
för att komma tillbaka till det jag har varit.

jag ska träffa nisse i dag. jag ska försöka att vara det possitiva. jag vet inte varför det säger emot mig.
men jag ska ha block och penna med mig och så kan vi göra nya listor. listor är något av min passion.
sen ska jag jobba på p-hause. sen ska jag bli berusad.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0