svart kaffe.

det gjorde ingenting. för jag hade inte några inställningar på
annorlunda situationer. bara det att allt gick lite för mycket fel.

city blommor - & jag gjorde mitt bästa för att hålla humöret på topp.
men med tanke på hur idiotiska kineser kan vara och hur påfrestande
det också kan vara att ha med dom att göra. förvärrade det hela.

artonårs fest össlöv. o trotts tidigare inställningar. fick jag mitt hår att bli fem gånge tjokare
och alkoholprocenten var noga uträknad för att hålla sig på hyffsan nivå längre än resultater.
hade det inte varit för att jag hade minj gramofån med och för att tom är grymt sexig när han
dansar lappdance hade det sänkts några snäpp. endå. vi åkte in till stan.

humör mer eller mindre, inte mycket kvar på topp.
mina fötter va köldskadade, vi hade hunnit bli nyktra
av stressen och vi hade ingen maskreingstejp!
dvs, vi satt i soffan med varsin filt och kollade på
text tv. kanske kvällens höjdare endå.

jag tyckte inte om min mobil! jag förstpr inte hur vissa människor
egentligen tänker. ha.



just nu händer inte så mycket förutom: stress
stress inför framtiden, betygen, inlämningarna.

(jag borde nog skämmas för mig själv i dag endå!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha & vissa människor juckar mot gosedjur Frida ;)

2007-01-28 @ 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0