"till slut fick jag ont i ögonen.."

Som barn var jag alltid smutsig. jag minns min barndom ungefär som att jag först bodde i ett dike.
Där låg jag mest hela dagarne. Ibland kastade jag en sten på nån satans bil som åkte förbi. Ibland
gick jag Bertil och Runes skog. Där träffade jag en vän och vi bosatte oss i skogen och hade etr museum
med döda djur. Allt från flugor till andra djur. Jag kan aldrig minnas att jag åt nåt som barn, jag hade nog
fullt upp med annat. Min vän åt snor, men inte jag.
En gång hittade vi en nergrävd ko. Då blev vi lyckliga, vi släpade den till vårt museum. Allt var bra då, jag och min vän pratade aldrig om vad som skulle hända sen. Vi hade det bra i skogen med vårt museum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0