why friday.

jag har ett sjukt sug av att inte gå hemmifrån förrens fem.
jag imponerar mig själv. igår kännde jag på mig att det funkar.
jag messade Jonte och bad honom låta bli att ringa och snacka
snusk frammåt småtimmarna. jag trodde aldrig att han skulle
låta bli. men jag sommnade innan jag ens hade hunnit klistra in
hjärtan i boken. & endå är jag tröttare än på länge i dag..

jag upptäckte precis att vi har tre engelska lektioner i veckan
istället för två. o hur fan ska vi kunna ha tre engelska lektioner
när vi är vana vid två. kanske borde man vara glad för det, för
det är det enda vi egentligin totalt skiter i. jag mår endå illa när
jag ska dit..

jag saknar min syster.
jag tycker inte om stämmningen
hemma utan henne. & jag har inte
enns planerat när jag ska upp nästa gång.

i dag hade jag oxå mer än gärna haft kvar någon av mina cyklar,
man blir less av att gå till skolan. det är för kallt och för långt för
morgonen. jag skulle behöva en ny bike.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0