yeah!

godmorgon tisdag.

jag har tvingat på mig ett par ett & ett halvt år
gamla jeans som inte ens passar simon.
jag har letet fram mina gröna stövlar med total platt sula och jag är typ
99% säker på att jag kommer trilla på isen på väg till skolan.

i dag tänker jag personligen gå fram till Hasse; be om ursäkt
för mina förseningar, lämna fram ett "noga" skrivet arbete. och
fråga efter en chans till. (ett försök att påverka.)
sen ska jag låta bli att starta timern på fysik lektionen.
istället ta del av det som skrivs på tavlan, anteckna varenda bokstav
stanna kvar efter lektionen och rätta till mina snesteg. (ett försök att påverka.)
med henke ska jag låtsas som om ingenting har hänt, tvinga mig till ett M
på fredagens matte prov. stefan; jag har självklart börjat på mitt svenska arbete
radat upp mitt upplägg, med noga planeraingar sett ett rasultat. det är på väg.
& engelskan. okey, det finns viss undantag.


idag ska vi boka resa till barcelona. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0