- Du?

image286

JAG SAKNAR JONAS!

det blev inte allt för tråkigt i dag endå. jag och mamma gick på stan. vi handlade med
jocke & han var rädd. jag fick mina kort hem-skickade och nu är mitt första album fyllt.
du fanns inte med, men du kommer med i nästa. (jag är säker.)

i morgon ska vi stiga upp tidigt eller jag är den enda som egentligen inte behöver, men
dom tänker lämna mig hemma och åka till göteborg, lisseberg. och jag kommer gråta
när ni kör. jag ska jobba hos L-G vid fem och vad ska jag göra hemma ensam till fem.
(uh)

jag har iaf lovat mig själv att i morgon måste jag ringa.
jag förtränger för mig själv, men när saker blir mer &
mer tydliga för varje dag som går håller det inte i längden.
jag vill inte veta vad dom kommer att svara & jag vill inte
uppleva fler oro-väckande undersökningar. FAN!



&.
jag vet att det inte är bra för mig, men du är så väldigt (eh) söt.
och det känns svårt att betrakta dig på avstånd, men ändå så
nära inpå. och det är ännu svårare när man inte vet, när man
inte vet egentligen något om dig och jag blir rädd, förvirrad.
visst saknar jag. men jag kanske saknar dig ännu mer. jag vet
inte, men jag önskar jag visste, jag önskar jag inte behövde ha
det såhär.

jag önskar jag visste hur allt kommer bli.
tänk om allt kunde va likadant som förut?
eller hade allt varit sämre då?
jag vet inte, men jag önskar att jag visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0