A Picture Of ?Em All.

          

image282

min första riktiga jobb-dag & jag älskar mitt sommar-jobb men ville bara därifrån i dag.
(jag missade ett telefonsamtal som jag gärna hade svrat, som jag inte vågar ringa upp.)

jag sa till Sandy innan vi gick in att jag önskar mest av allt att jag blir
den som slipper skriva handlingslistan & att jag blir den som slipper
laga maten.
det blev jag som fick skriva handlingslistan & det blev jag som fick
laga maten. johan är toppen, han påminner om sannas favorit i idol-
jurryn & va snackar om allt och låttsas att vi lever i en fantasivärld.
hade jag inte bokat upp mig på alldeles för många jobbtimmar hade
det nog kunat bli en riktigt bra sommar. istället ska jag leka mamma,
pappa, barn och jobba alldeles alldeles för mycket.

oh. jag har inget att göra.
ska vi ut och gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0