club monday.

måste medge att jag har upplevt den roligaste kvällen/natten i hela mitt liv.

jag slutade jobba vid åtta i går, var fortfarande seg efter att
redan ha spenderat en natt i bil under helgen & dessutom
jobbat två nätter dagarna innan. sanna hämtade mig & vi åkte till halmstad.
vi stannade på maxi pekeringen, tog fram våra brassestolar, öppnade vinet
& bäddade för natten. det kändes precis som förra sommaren. du, jag, bilen
tillräckligt långt ifrån ljungby. & jag älskade det.

jag kom inte ihåg vad som fick mig att tänka på Jerry.
men trots Jerrys fåniga min är han helt klart en av de
få män som imponerat mest.

Jerry jobbade på levi´s i Helsingborg. vi brukade alltid spana in honom
när vi fick tillfälle att åka dit. han hade alltid snygga kläder och jag minns
mest en tröja med en korv med bröd på.

iaf. sanna flyttade till stockholm. jag var där och vi gick på spy bar. det fanns
en kille där som påminnde om någon men jag kopplade aldrig från början
till vad. han hette Jerry & jag trodde han var kännd från tv. jag var rätt lycklig
att få en sista dans men mindre lycklig när jag skulle presentera min syster.
(inte för att det skulle vara jobbigt på nått vis men hon var mindre passlig för
att kunna visas upp.) det tog ett tag innan jag fattade att det var han. samma
Jerry som jobbade på Levi´s.

i går när vi satt på parkeringen stannade det en bil i rutan framför oss.
det var mest brats som kom ut från bilden, men sen kom också någon
som jag tyckte mig känna igen. det var Jerry. han var sig lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0