(förgyll en lördag till en dröm.)

ser du inte!
ser du inte vad du förändrar?

helgen har varit rätt så underbar, jag tror att hade sanna alltid varit
hemma så hade jag inte behövt ha så mycket problem med något
alls & jag tror också att jag hade varit mycket lyckligare. älskar dig!
det finns nog ingen jag hellre finner mig tillsammans med, fast i
lördags hamnade vi helt på olika håll..

sofi kom & mamma körde oss till halmstad, jag hade bäddat bilden för tre och vi tog täcke
& vin med bort till parken och för-festade vid vattnet. jag hade sms-kontakt Jerry och var minst
sagt spänd på kvällens möte. vi drack, jag frös sen bestämmde vi oss för att göra ett försök
på mårtenssons. 
jag hade mindre förväntningar på att vi skulle komma in, det var 23+ och inte ens sanna hade
åldern inne. vi köade men nepp. jag behövde inte ens visa upp min -89 körkort innan sanna
hade blivit nekad & vi gick ut. nere en runda på B&B, konstaterade att det bara var små där,
pratade med Jerry och dorg bort till Mårtenssons igen.

det kändes rätt lönlöst att köa en gång till men jag ville in
& Jerry hade varit inne & jag ville verkligen in!
det gick aldrig.. (för sanna & sofie.)

jag vet inte riktigt hur jag lyckades men jag tror att Jerry
kännde någon som satte mitt namn på gästlistan, för
jag bara sa vad jag hette sen fick jag gå in.

mårtenssons var faktiskt häftigare än vad jag trott. jag önskade att jag hade min syster
med mig, istället tog Jerry mig till sitt gäng, presenterade mig som lilly och bjöd på
alldeles för mycket sprit. Jerry är ingen brat, han är verkligen ingen brat. trots att han
påminner välldig mycket om dig, så är han en sån man bara stöter på en gång  i livet.
(jag har råkat stöta på han fyra.)
han berättade för mig hur han brukade matcha kalsångerna till övriga klädesplagg och
det var nog det som facinerades mest.
vi dansade till slager,  förvånades över våra sammanträffanden, & du sa att det borde vara
meningen med något. jag sa att jag inte trodde på det, men egentligen va det nog jag
som trodde mest.

vi gick till parken. jag vet inte vad vi snackade om, men han hade fördärvat sina vita
skor och jag hade fått ett sår på kinden. vi kollade på stjärnorna, men jag tror att det
bara fanns moln.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0