Honey, I love you.

image285
jag har kommit på mig själv med att älska allt när du är hemma.
jag skulle kunna stå överallt, le överallt & att bara sitta runt bordet
vid brasan någraminuter innan alla går in till sitt är något av det
bästa jag vet. jag har till&med fått kännslan av att det kanske är
sant som mamma säger. hon tror att det kommer att bli bra av det
någongång med alla. endå, jag har svårt att se det. när sommaren
är över åker du tillbaks, men det gör inte jag.

i går när jag gick och la mig hittade jag inte min bok, det var alldeles för längesen
jag skrev (det är inte likt mig.) iaf när jag till slut hittade den i fjällravenväskan
fastnade jag och kunde inte sluta läsa. det är konstigt hur ens liv förändras på
bara några månader. och hur verderingar man hade då skulle verka helt orimmliga
i dag. och jag saknar dig, men okey jag har gått vidare.

jocke är en mupp. men vad ska man göra..

det är sol ute i dag. jag hade nästan glömt hur det var att vakna med solen i ögonen.
endå steg jag upp direkt och tog mig ner till meddo. jag hade inte behövt det, man
hade nog kunnat ligga ute i dag. men jag har brist på tid och i kväll ska jag jobba med
puntus Ulsvik. det ska bli rätt kul.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0