...ibland svartnar allt!

inland gör man saker utan att tänka sig för,
man gör saker trots att man vet att man inte
borde. (kanske är det det som är tjusningen i det hela.)
men ibland säger man saker man vet att man inte står för,
& sen ljuger man och säger att det gör jag visst!

man kan lätt hamna i situationer man inte vet hur man ska ta sig ut,
sen försöker man lösa det på bästa sätt genom att få människor
runtomkring att le & själv spela fånig. det är inte varje dag man blir
jagad av en neger. (jag har blivit det två.)

ibland vaknar man och kommer på saker man har sagt, gjort
& tänker att man borde gjort på ett annat sätt.
& ibland händer det att man får åka iväg med den människan
man älskar mest i en bil, dricka alkohol & skapa minnen.

ibland om man blundar hårt och sen öppnar ögonen fort upptäcker man att man
står tätt intill han man vill. (man kan lätt bli knä-svag då.)

jag tror att allting alltid ha en mening!
jag tänker fortsätta sträva efter det!

jag tänker nog inte ångra mig!

jag är minst sagt inte mig själv i dag heller. jag somnade kanske sådär vid två tiden.
vaknade och skakade. klockan var fem och brand larmet gick. jag hamnade nog i
chock för jag gjorde saker automatiskt utan att veta vad jag höll på med. men när jag
äntligen hade fått tyst på larmet och försäkratmig om att det inte skulle komma någon
brandbil stod jag bara där i linne och skakade.

usch.
minst sagt obehaglig upplevelse.




jag har jobbat 24 timmars pass.
sitter för tillfället och väntar på att somliga ska bli färdiga
så vi kan åka till damark! jag tycker inte om att vänta & va klar själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0