jag vet & jag vet, men vad spelar det för roll.

det blev utgång i fredags, det var längesen jag var ute i ljungby.
jag hade inga större förväntningar på ett Harry´s fredag men vi
skulle förfesta hos mig och jag jobbade till åtta & måns skulle
komma & jocke skulle med ut.
när jag kom hem satt jocke,nisse,måns redan på min altan &
jag blev nog lite för full lite för fort. men det var riktigt trevligt.
jocke var lite för lättpåverkad, emelie är unerbar & måns påminner
om en man från tv.

jag vet inte om det var jag som skickade första messet men tio
minuter senare sitter jeppe & mathias i en taxibil utanför mitt hus.
jag har aldrig sett en man dricka upp en flaska vin så fort &
dessutom svälja ner det med två wiskey. vi lyssnade på bög-synth,
dansade & bytte ord.

det var faktiskt mycket folk på harry´s.
jocke höll till vid baren,
emelie försvann,
& jag försvann också rätt fort.



vi snackade om rätt meningslösa saker men det spelade ingen roll,
jag har aldrig snackat så med dig förrut & allt hade redan verkat för
bra för att vara sant. vi hade olika åsikter, jag var rädd också. nära på
att gå. jag ville inte gå, du bad mig att inte gå. (jag gick aldrig.) 

jag hade inte spekulerat så mycket så det var inget som blev till något
jag inte hade förväntat mig. & trots mitt tillstånd, trotts ditt älskade jag
varje sekund.

allt är rättsåbra just nu. eller om man bortser
från min sjuka gom. jag borde lägga av och
jag vet att jag verkligen borde lägga av. men
jag vet inte vart man skulle ringa om råd. jag vet
inte end om jag vill veta vad det hänger på.
det finns nog med cancer i släkten och jag
tänker nog hålla fast vid att tro på det som inte
är det värsta. det kan ju iaf knappast vara en
tillfällighet att det blöder så fort jag öppnar munnen.

men men. jag & jocke leker hippie i kväll. vi ska på fest fast att det är söndag.
woho.



& sen..
..det gör mig rädd, hur fan blev vi främlingar för varandra?

& om du skulle fråga,
& om jag skulle svarat.
klart att jag saknar en dag som förrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0