käftsmäll.

när man inte har annat att tänka på förstorar man upp saker man inte borde tänka på.
man ältar sakerna om och om igen tills dom går sönder och får en att må dåligt.
(så kände jag för en stund sen. men nu är jag mest rädd. igen.)

image291  image290  


och jag tappade orsakerna.
stanna tiden. (jag skulle ha berätta min hemlighet om du lovat att inte straffa mig.)

munnarna fulla av ordlekar. jag kunde varje käftsmäll, pulsslag, allergiattack
näst intill utantill. för jag har varit där förrut.

huskvarna i går blev helt klart min bästa artonårspresent.
moneybrother & säkert är två av de artister jag mest 
drömmt om att se live & fredrik är en av dom jag bäst trivs
att umgås och snacka med. dessutom regnade det bara
lite och jag frös aldrig.




jag är på rätt så jobbigt humör i dag. trött & hängig. vill inte jobba imorgon.
vågar inte inleda större diskussioner. jag vet vad ni kommer att tycka om
hur jag beter/betett mig. jag visste inget. jag om någon borde veta, jag om
någon borde gjort på ett annat sätt. jag skulle gärna tagit tillbaka fem dagar
rättat till istället för att ställa till.
jag tycker inte om att behöver ångra saker.
(& missuppfatta mig inte.)

sanna jobbar på pizzarian och jag är uttråkad.
jag har ett starkt sug efter att göra två saker.
båda är tillräckligt opassliga för att jag ska
låta bli.

jag behöver närhet.
jag behöver för mycket och är för mycket.
du är för mycket.
för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0