lamm!

visby är underbart! jag hade önskat få uppleva det en riktigt sommar istället för den här.
vi fick trots allt ligga i solen några timmar i dag, men vi tog skydd mot blåsten bakom en
buske & det är tråkigt att det aldrig blir sol på riktigt.

nu regnar det igen & jag har börjat sakna skolan.
jag vet inte vad som får mig till det.
jag har saknat konstiga saker sista tiden.
sånnt som inte är likt mig & jag har saknar dig.
jag saknar hur jag var innan, jag tänker gå tillbaka till det.
& jag tänker inte lova att du kommar vara med mig.

det här med att sluta snusa känns mer överskattat än vad jag trodde.
jag har nog varit nikotinfri i snart tre veckor, men när man blir sugen på
nått och inte lägre kan stoppa in en snus så stoppar man lätt in andra
saker, vilket leder till att man går upp i kilo.
vilket har lett till att min tre månaders GI-diet har gått åt helvete de två
senaste veckorna.

det är väl det som är det endå possitiva med att sanna inte längre sak bo hemma
man kan gå tillbaka till normalt, utan alla hegi besök & efter rätter.



kvällen spenderades på akuten.
simon ficm medicin & sanna
fick medicin. jag satt utanför & var
rädd för narkomanerna.

i morgon är min sista dag på gotlan, sen tänker jag spendera 6 dagar ensam hemma.
jag längtar lite, typ som fjärilar i magen. det känns som jag ska på date.
sen längtar jag tills lördag!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0