love-story.

jag gjorde som du sa åt mig, endå känns det fan inte bättre i dag!

jag är trött & har ångest.
inte för saker jag borde utan mer för att jag inte kommer kunna åka
med i bilden till halmstad i kväll. det var riktigt nära att jag ringde till
pontus och grät om att ifall han kunde ta min natt hos L-G så jag
skulle kunna följa med till måndagsklubben.
jag vet inte om det var någon som sa det till mig eller om jag själv
kom fram till att det inte skulle vara värt att förlora så mycket pengar
för en kväll. jag stannar hemma (men jag vill inte.)
& det skulle nog visst vara värt det. jag vet inte säkert om du verkligen
är där i kväll, men jag hade nog bara förstorat, förväntat & sen tagit
tillbaka. det är läskigt hur jag tänker annorlunda med saker om dig.

jag har ett dygns-pass framför mig 15.00-15.30. det är jobbigt att gå och vänta
på att jobba natt när man vet att man kommer bli sittandes och grubbla utan
tillstymmelse till sömn. jag har betsämt mig för att börja våga låna telefonen,
bara det att jag kan ju knappast ringa dig..


uh. jag hatar sommar-regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0