(moderna tankar om varandra, och du liknar ingen annan.)

jag jobbade min första natt i natt.
det gick bra men jag var rädd och
fick sova på en för kort säng inte
så långt ifrån ljuden jag gärna hade
varit utan. mina fötter stack ut och
jag hade alldeles för hård kudde.

det var kul i går-kväll. jag jobbade med min favorit och hon visste allt om det jag ville
veta mer av. (någon var det faktiskt.)
jag fick sms som jag inte själv trodde var sant men som inte var första gången &
inte andra heller. vi skrev onödiga saker och jag ville inte lägga av. jag smög med
mobilen på toaletten och jag undrar vad dom egentligen tycker om mig. du sa att
du inte visste varför och jag låtsades inte heller veta någonting.
vi hade just diskuterat dig & du tänkte mig. "smile"



jag har försökt vara en passlig flicka.
& jag tror att dom tror att jag är en
passlig flicka.

i kväll är det kräftskiva. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0