ögonblick.

kyss mig inte, det kommer bara leda till nått ont!

jag har bestämmt mig för att ändra ganska många saker ganska så mycket.
jag ska inte längre ta beslut efter vad som borde vara rätt utan istället enbart
gå efter vad jag tänker. hur jag nu kan tro att det skulle bli lättare..

jag och sanna har spenderat ännu en natt i bilen och det är lite spännande
att vakna och känna efter vart man har mest ont. det här gången var det i
axlarna. jag behöver en man & massage!

vi va på rix fm festivalen, tog oss senan vidare ut till Töly. jag har alltid drömt om förfester
på klippan och vi sa att detta året kan inte bli lika dåligt som förra årets försök. vi hade iaf
inte kribbe med oss med det blåste fruktansvärt jävla mycket & jag frös.. vi satte oss bland
buskarna med Fidde (sannas vän från stockholm.) han hade också en vän med sig så vi
blev två-par. jag tror att jag fick ett väldigt dåligt första intryck från de båda herrarna.
jag talade uppenbarligen inte som man gör mot "rikemansfolk" & jag hånade hans jacka.
jag tycker inte om människor utan humor, men efter att han gjort klart för mig att den faktiskt
kostade 3200:- & konstaterat högt hur billiga mina kläder var ville han fortfanrde dela bil.

jag sa någ nått dummt igen för sen gick han. (ha)

Tylöhus var lite besvikelse endå. vi hade kul men jag hade högre förväntningar
på Peter Sipern. han spelade riktig skitmusik & jag var rätt trött & rätt så mycket
full på bara lite vin. Fidde lärde mig en ny dans sen gick vi ut.



i dag kommer sofie hit. sannas vän från sthlm.
vi ska inta en fjärde natt i bil men inte riktigt
betsämmt om det blir peppes eller h-stad city.

Jerry kommer i kväll.
Jerry ringde i natt. (jag han aldrig svara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0