sam.

min permanent blev fin trots allt. det blev sådär lagom mycket lockar,
bara det att det häll i en dag och nu kan man tro att det inte var någon
permanent alls. (det är tråkigt att det blir så.)
men jag har andra saker som tynger mer..

jag har egentligen ingen lust att skriva i dag.
vågar inte uttrycka mig om det jag inte än vet
någonting om. har svårt att tänka klart förbi.
det behöver inte va så, det behöver inte alls
vara så... eller.

i dag åker jag & fidde till Huskvarna. jag har köpt picknick vin & tetra-pack.
borde man vara nervös?  - varför?
det kanske blir sådär fånigt dumt & att han inte har någonting att säga till
mig längre. jag varit rätt rädd för det. det var trots allt längesen vi sågs, det
var trots allt länge sen jag alls pratade normalt med dig. men jag har
saknat det.



jag, matte & nisse var på harry´s i går. jag vet inte varför egentligen.
jag hade inte fått sova på 24 timmar och emelie var dessutom också
trött. vi satt mest & klagade över småsaker sen gick vi hem.
men jag hade kul. & micke var inte riktigt vad jag hade tänkt.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0