se.

i natt när vi åkte hem i bilen vaknade jag och trodde att jag dog.
det är andra gången jag vaknar och tror att jag dör med den känslan.
så som om någon sticker in en kniv längstner till höger om magen.
jag vek mig dubbel, grät & skrek att jag inte kunde röra mig.
jag kunde inte röra mig och mådde fruktansvärt dåligt. jag kunde
inte heller gå själv när vi hade kommit hem utan mamma och sanna
fick ta mig från varsin sida & konstigt nog försvinner smärtan så fort
jag hamnar i forsterställning i min säng. jag fick piller av mamma
sen sov jag.
det är bättre i dag. jag är fortfarande öm, men det går nog bra i kväll.




igår lovade jag mig själv en till sak, att ändra på åsikter när det gäller (andra)
saker. också.
jag ska inte gå efter plikter men jag ska fan ha tillbaka mina höga betyg.
jag har inte haft någon form av nikotin i kroppen på två dagar & det är ju helt
underbart. det finns inte längre något sug. jag ska bli en duktig flicka (igen.)

eller.
jag är nog en hyffsat duktig flicka iaf, men jag ska sluta gå på pubben bara för
att komma till pubben, jag ska sluta ta en cigg bara för att emelie ta en cigg,
jag ska absolut inte ingå i någon form av förhållande och jag ska börja tycka
om skolan igen. det ska bli kul!
ibland längtar jag till hösten, fast jag saknar dig också.
& egentligen hatar jag hösten.
oh!


jag skrev nyss ett mess som innehöll fem mess.
det tog mig säkert en timma innan det var precis
så som jag ville ha det. det var precis allt jag ville
säga till dig, precis de rätta uttrycken. tror du mig?
(jag har raderat det!)







du gillar mig för mycket det måste va nått fel på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0