sömn-brist.

hej.
jag har jobbat i natt, jag hatar att jobba natt. jag ligger mest med
blicken riktid mot tv:n utan att ens kolla på programmet, och med
tankarna någon helt annanstans. jag tror att jag lider av någon-
slags sjukdom där man inte kan slappna av. för jag kan bara inte
slappna av.

jag mår rätt så dåligt i hela kroppen & jag känner mig minst sagt
sleten. ont i revbenen sen måndagsnatten, allmänt ont överallt
efter för lite sömn och alldeles för lite dagar mellan alkoholen.
fruktansvärt trött på mitt sommar-jobb och jag behöver semester!


jag vaknade aldrig i dag på morgonen & jag bäddade inte ens sängen.
jag satt där jag suttit sen kvällen innan. (med undantag från rökpaus.)



det har faktiskt gått fem dagar sen jag slutade snusa.!
jag var faktiskt riktigt rädd när jag först berättade för
människor om min bestämmelse, jag trodde inte att
jag skulle klara av det och jag tycker inte om att säga
en sak & göra en annan. jag är nog snus-fri nu iaf.
(& jag röker faktiskt nästan inget.)
jag mår bra, men det gjorde ont. men jag trodde det skulle va värre.

i kväll ska jag & sanna på rix fm.
i mogon tänker jag stanna kvar i h-stad.
på lördag ska vi gå på mårtenssons.
(men okey jag ångrar mig ibland.)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0