för att du en gång kallade mig popdrottning.

sanna ligger fortfarande kvar i sin säng & gråter.
hon har smärtor i halsen hon säger inte går att
beskriva & två gånger har doktorn varit där och
skärt med kniv. jag hade också behövt lugnande
piller för jag skulle kunna ta sönder saker åt hur
ovetande jag känner mig inför våran tio-timmars
bussresa i morgon.

hon ska med. men kan hon?
& skulle jag annars infinna mig
runt jonas eller helt enkelt inskaffa
främande sällskap. we´ll se.

jag har rotat fram backpacker ryggräcken. satt upp tältet på min matta.
jag tänker sova där inne i natt. känna på hur det känns. (jag har fjärilar i magen.)

jag har för mycket saker med mig.
tvål / shampo
hand-duk
ligg-underlag
sprit kök
T-sprit
pulver soppa
bröd
mjukost
vin
smirnoff
jeans
bikini
trosor
strumpor
kudde
sovsäck
nikotin
pengar
smink
linne
tröja
jacka
stövlar (?)
extra skor
klänning
leggins
myggmedel
alverdon
kamera
tandborste
tandkräm
plast-tallrik / glas / bestik
regnjacka (?)
sol-brillor
biljetter
legg
ficklampa
plåster
cd-spelare
mobiltelefon
konservöppnare
vinöppnare

uh. nått glömt!?

Kommentarer
Postat av: idaa

Det var mycket saker du hade med dig ;) bra & ha antar jag!

2007-07-01 @ 14:12:35
URL: http://www.hejhoppidasblogg.blogg.se
Postat av: idaa

tror faktiskt inte att du glömde nått ;) haha. du hade nog med dig det mesta!

2007-07-01 @ 14:14:04
URL: http://www.hejhoppidasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0