lördag.

du är orättvis & dömande.
jag sa till emelie igår att jag ska sluta se på det som jag har gjort.
uppenbarligen kommer vi fortsätta gå med två olika verkligheter.

jag har hört dina förklaringar.
men har du försökt tänka till om min?



garvaren i går var faktiskt fruktansvärt tråkigt.
hade inte emelie varit med mig hade jag inte ens gått in.
hon är välldigt bra på att dissa människor hon inte vill ha
någonting med att göra. jag tycker det är jobbigt att göra
människor man (har kännt) besvikna.

vi gick till harry´s, hamnade i mindre viktigt diskussioner
med mathias (den långe och smala.) vi fick till&med med
honom hem. jag bäddade för tre, men vi höll efterfest till
halv fem sen var han borta.

om 90 minuter ska jag jobba janssons.
jag är inte bakfull.
mår inte dåligt.
har ingen ångest.
ser lite fram emot att vara kreativ och skapa färgkombinationer.

(jag borde vara nykter i kväll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0