mam.

image255(du har missförstått, jag är inte färdig
här jag har ingenting som du vill ha.)

det var människor som hade ropat efter
mig & olle när mamma & olle var på väg
hem på natten.
det var människor som hade frgat om vi
var tvillingar eller om jag var den älsta
systern. det gör ingenting.
du är det absolut vackraste jag vet.

och det är bara 5 dagar tills vi ska åka till
stockholm och det är hemskt hur lätt man
tappar sånnt som var självklarheter innan
du flyttade.


jag har lovat mig själv att inte lämna skolan
i förtid i dag för att ta jocke ut till mjälen & jag
har lovat mig själv att infinna mig på sista
fysiklektionen. dessutom har jag lovat mig
själv att ta med matteböckerna hem under
lovet för att ta igen allt jag insåg mig inte behöva.

Kan du några fler runda ord att imponera med
gör ett intryck, le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0