man borde vara två.

& jag älskar hur jag kan gå mina morgon rundor i minimala shorts med
för små uttvättade linnen utan att frysa och utan att känna hat mot mina
vita ben. & jag älskar hur huden svider och torkar av solbrännan och av
hur man svettas i sitt tillstånd genom att bara finnas. (du skulle varit med mig.)

jag gick iaf till skolan i dag. hade iof lika gärna kunnat stanna hemma.
men jag fanns med hela mattelektionen och det var planerat att jag även
skulle infinna mig hos fredrik. hon kom inte & jag och filla tog jocke till
mjälen. jag har bränt min rygg. aj.

jag saknar min syster..

leave me out with the waist
this is not what I do.


för att visa hur trött jag är och hur mina ben inte orkar
med inlines-rundor efter jobbdag ska jag gå och lägga mig nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0