men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll.

image259


läst just igenom lite blogginlägg här. några gamla och några nya.
ingenting blir bättre av att man är desperat och fastnar i tankarna.
bra att vara efterklok. och jag tänker försöka leva upp till det nu
resten av sommaren. orkar inte med att jag tar ner mig själv i drömmar.
man kanske borde leva i nuet och bara vara realist. 
jag ska bara vara mig själv och ha så mycket att göra
så att jag slipper tänka på vad jag skulle kunna ha gjort annorlunda.
(för i onsdags var det riktigt nära att jag gjorde något annorlunda.)

jag och emelie har som vanligt spenderat helgen med att umgås tillsammans,
bli berusade, träffa människor & dansa, dansa, dansa.

det var aldrig meningen att vi skulle ta fram vinflaskorna i torsdags
& det var aldrig meningen att det skulle komma människor till mitt
rum. jag kunde helt enkelt inte låta bli när jag såg hur snygg jonas
blev i min sjal & när jag bara hade människor jag tycker mycket om
runt omkring mig. (uh)

vi vaknade med huvudverk, tog oss ner till stationen & jag hade tappat allt sug på
utgång-växjö efter gårdagens utspel. vi gick på stan, provade kläder, satt på ett fik,
satt på en pizzeria, betygsatte människor och älskade oss själva. 
vi tog plats på en toalett, krichade upp håret, lekte att vi bodde där,
förfestade vi vid sjön, träffade johanna mfl, blev berusade & gick in
på grace.

emelie föll för hård-rocken.
jag föll för synten.
det blev som det borde, bara det att det blev helt fel. (ha)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0