mid-sommar?

stockholm var underbart.
jag älskar att uppleva med människor jag älskar.
vi shoppade förmycket, åt frukost vid plattan,
såg timberlake i globen, lekte med viktor,
shoppade, shoppade & shoppade.

det var nog lite bara vi två om satt i ett slutsålt globen och hade mer
neutrala åsikter om musiken. visst är han bra, men jag hade mindre
lust att ta efter grannen som skrek av lycka. 
det gjorde inte så mycket, det var grymt att få se.



planerna om i kväll är fortfarande o-klara.
efter gårdagens sms hade jag gjort rätt
mycket för att få människorna med mig
ner till öland. jag ska inte. jag vill inte ha dig! 
eller vill jag?

emelie kommer snart. vi skulle plockat blommor, bundit kransar,
druckit vin till frukost och sprungit runt & fixat. det regnar ute. jag
har inte lust att göra någonting.
uh.

det är iaf skönt att ha sanna hemma, det jag saknar mest är våra
kvällar på altanen med mamma. vi kan säga vad som hellst och
man vill aldrig gå därifrån. jag önskar jag klunde tro på allting du sa.
det är mitt fel. men det finns inget jag kan göra åt det.
det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0