mycket.

hela dagen har gått ut på att vänta.
jag tycker inte om att vänta & jag vill ha morgondagen nu.
jag har packat,
provat kläder,
midsommar-städat,
& lagt Peace & Love musik på mp3.n.

i morgon åker jag, mam, simme & olle till stockholm &
i morgon träffar jag sanna. vilket var alldeles för länge sen.

det kommer att bli dåligt med uppdateringar tiden framöver.
finns ingen tid. vi kommer hem på torsdag, åker till öland
på fredag, dalarna på onsdag. jag kommer att sakna emelie.
hon kommer heller inte att kunna bo hos mig nått mer för
sanna kommer hem & ska själv bo i sitt rum. 

jag konstaterade innan i dag att bortsett från svackan i onsdags så är allting lite för
bra för att vara mig just nu. det är för mycket som händer, jag trivs för bra med emelie,
jag är minus sju kilo, jag har inga tvångstankar, jag ska snart på festival, jag ska snart 
få mycket tid ihop med min syster, jag har igen blivit bästis med mamma, det finns
inget som tynger mig & allt är egentligen bra.

jag skulle aldrig tro mig själv om hur jag grät i onsdags.
om hur jag & emelie satt med varsin filt på min säng med
samma problem & samma verderingar.

det brukar alltid kännas bättre efter att ha pratat med mamma
& trots att det inte var meningen att sms.et skulle komma till
dig så var det dig mer än någon annan jag ville ha råd & klar-het
om vad jag skulle göra. jag önskar fortfarande att jag kunde säga
 & stå för att jag jag inte känner någonting för dig. jag ljuger!
 

jag hade inte tid och det fanns inte utrymme. du stör mig i mitt utlovade sommarförhållande,
jag hade redan förlovat mig åt allt som är så långt bort från dig man bara kan komma.
så snälla kom inte, gör mig inte känslolös, känslokall, blind, stum, döv gör mig inte till 
allt det som i misstag kan driva min uppmärksamhet till ditt håll och jag vill inte veta av
fler lördagskvällar eller telefonsignaler eller frågor om någonting. du kan bara gå.
(genomskåda mig och missuppfatta mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0