RBD.

jag har alltid någon-gång velat ha bilder i en fjällrävenjacka.
jag har aldrig hittat någon men alltid letat när jag har haft chansen.
det var inte meningen att jag skulle gå in på bi-cupan i dag.
(men jag hade iaf mer tur än en annan.)

image246 image245 image244 

jag hittade min dagbok i en väska och insåg att det var mer än sju dagar sen jag ens
hade den uppe. det brukar betyda att det finns mindra jobbiga saker som behövs
skrivas ner. (det var kanske meningen att jag skulle plocka fram den idag.)

det har varit sådär jobbigt varmt ute i dag fast att det har sett kallt ut.
jag har gått omkring i min nya jacka och svettats men inte velat ta av den.
jag hamnade till&med i skogen, plockade smörblommor, letade stenar.
jag är rädd för ormar, men jag såg ingen.
jag har iaf sådär tusen myggbett på min kropp & jag tål inte byggbett.

det fanns två pioner. jag har aldrig sett pioner i blåstabacken
förrut och dom stod sådär rätt långt ifrån stigen. (så att jag
skulle bli tvungen att gåi högt gräs med stenar. där orman 
vanligtvis bor.) jag med mina idiotiska ideér fick en tvångstanke
och var helt enkelt tvungen att plocka av dom för att köra 
älska-älska inte. med motsatta sanningar.
det hamnade på vad det inte borde båda gångerna. sen gick jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0