sammanträffande.

image253vi tillbringade faktiskt inte längre perioder
inne på terazza. & kvällen blev faktiskt
riktigt bra. trotts impulsiva planer.

det var meningen att vi skulle bort till
kyrkan men min & emelies nya favorit
granne (med vän) gjorde oss sällskap
i gräset. det var också meningen att
vi skulle befunnit oss ute i ryssby.
vi stannade kvar.

image254





emelie har åkt och det är ensamt. men det är nog meningen ibland.
det får inte bli som innan. du vet & jag vet att jag blir en idiot då, jag
klarar inte av närkontakten 24-timmar om dygnet. men du funkar riktigt
finns 15 meter ifrån mitt sovrum. (vi kan vara ensama ihop.) 

jag & kaj har suttit på en bänk & kollat över vattnet.
just den bänken, den parken jag fantiserade våran
picknick. det hade kunat vara som i kväll. vi hade faktiskt
kaffe med oss men vi tog inte med någon filt & det
fanns inte rätta blickar & det var inte du..

det var längesen vi riktigt snackade & vi delade nog med oss av
våra senaste halvår. jag hörde hur mina egna historier lät o-rättvisa.
& det du sa om mig för mer än ett år sen stämmer fortfarande lika bra.
jag är rädd. men jag kan inte göra nått åt det..

jag vet vad jag har lovat. jag tänker stå fats vid det.
jag känner mig dålig
det är jag
det är inte du. ta hand om dig. för min skull
och din egen.

slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0