summer.

sista dan i skolan. vilket inte heller kommer att innebära många minuter
innanför dörrarna. sovmorgon till tolv, tipspromenad med te 1 & sen hem.
(jag ska iof befinna mig där trettio minuter tidigare & bortförklara mig till H.)

jag har fått på mig min kombination i dag.
går fortfarande och spekulera ifall att jag
skulle byta till ett mer enklare klädval.
det är problem med att gå på toaletten och
jag får lätt kännslan av att jag ser ut som en
skinnkorv. fuck it! (den är på.)

jag har paketerat två paket med rosa snören.
& i natt när jag vaknade & förs skrev jag rimm
som nog blev alldeles för grova för att ge till
en klassförståndare. jag vet heller inte om string-
kalsånger i godismaterial blir uppskattat. jag
är mest glad om jag slipper lämna ifrån mig
paketerna helt själv.

i kväll kommer emelie, vi ska nog mest vara som vanligt & sen
ha picknick med jocke någonstans rätt långt bort.


hade jag varit som jag var förra året så hade jag tagit mig ner på
studenternas terazza avsluning. men med tanke på hur mycket
onda blickar och hårda ord jag fick av flickorna förra året & endå
vägrade gå därifrån så är det bäst (vi) låter bli.
(jag hade faktikt inte viljat alls nu endå.)

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0