uh.

okey.
jag saknar. jag saknar. jag sakner.
värmen från en hand
i hand. i hand. i hand.


varför skulle jag inte duga åt dig?
(varför skulle jag duga åt dig?)
snälla säg att jag duger snälla säg att det är värt en chans.
jag tänker inte försöka ta chansen.

vi har haft släktkalas & jag hatar det.
i dag var det extra värre än vanligt.
jag förstår mig inte på min (släkt.)
jag orkar inte bråka. jag stanna hellst utanför alla diskussioner
och uttalanden. jag har börjat göra som mamma sagt till mig,
tänka på mig själv i första hand när det gäller (oss) det är inte
vart det. jag mår mycket bättre nu.
bata det att
jag vet inte vad jag skulle kunna göra annorlunda.
jag vet att det är jag som gör fel.

(men det är försent för att ändra på någonting.)
jag tänker stanna kvar ond.
förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0