väntar.

det är mycket nu. pirr & ångest.
jag vill inte att sanna ska vara sjuk & är hon så pass sjuk
att jag får ta bussen själv till bolänge på onsdag bryter jag
ihop. jag vill inte det. jag vill va med dig!
hon ligger i sängen med tårar i ögonen.
det gick till&med så långt att hon fick moffin-tabletter.
moffin-alkohol-festival & tältning kankr är en bra kombination
trots allt. (?)

helgen var bra. vi kom till ett ner regnat karlstorp och slog oss ner på vår plastfilt.
vi kom nog sådär precis lagon i rätt tid. det hade slutat regna & det kom aldrig
något mer regn, men torsdags-människorna var blöta. många stack. många
stannade kvar. det går inte att gämföra med karlstorp 2006 & sanna gav upp efter
bara en timma. jag & emelie älskade det endå.
vi fick till&med soltid på stranden & jag önskade
faktiskt att jag hade sett dig. (du syntes inte till.)

är du fortfarande arg?
är du fortfarande arg?

sms-kontakt jag önskar jag hade hållit fast vid
jag vaknade med anknytning till ditt namn på
min mage. jag tror faktiskt även att vi hade några
sekunders telefonkontakt på riktigt. men kvällen
är suddig och efter måns avsmakliga förslag
att dra till golfbanan gav jag upp..



jag kommer att sakna emelie mycket. vi kommer inte att ses på länge.
du jobba, jag jobbar, jag ska på festival, du har flyttat tillbaka till lagann.
det är tråkigt.
men snart tar vi göteborg.

nu ska jag jobba.
jag har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0