vi kommer att dö samtidigt, du & jag.

åh kom inte närmre, åh snälla kom närmre.

jag varit mer sugen på att gå och lägga mig hela dan.
jag har fortfarande sjuk hals & bara för att klockan snart
är elva och det hade kunat vara normal sov-tid är jag
klarvaken & har mindre lust med att krypa ner. alone.

jag vet inte. men jag vet nog varför.

jag står fast vid att hata mina söndagar.
i morgon är det sista provet. jag har inte
pluggat & den här gången har jag ångest
på riktigt över dåliga prestationer. fredrik'
är en såndär lärare man inte vill visa sig
dålig för. och jag tycker inte om när sånna
man inte vill blir besvikna på mig.

(jag vet att du också är det.)



konstigt-nog är det bara med dig jag känner mig som en jävla idiot.
jag vet inte vad jag är rädd för, jag vet inte vad det är jag behöver dölja,
jag vet inte vad jag skäms över. jag önskar att det inte var så.
ibland är det bara att acceptera läget,
vissa saker går inte att fråga eller för-
klara. det är jag & mina spekuleringar.
du har faktiskt riktigt rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0