.

det har varit en allmänt jobbig dag.
jag har mest ätit alverdon och klagat över min onda visdomstand.
jag har dragit mig från att ringa till tandläkaren och nu klagar jag på
att det är försent. men det är ju bara mig själv jag har att skylla när
jag får gå hela helgen med sjuk tand och smärta dessutom i sthlm..
jag orkar bara inte med en kindtandsoperation i repris.
jag tyckte inte om den. inte alls. dessutom hade jag ännumer ont i
käften många dagar efter operationsdagen.
jag får helt enkelt hoppas att det löser sig, utan skalpell ingrepp.

jag är inte klar med min hemsida och jag har inte gjort klart mina
arbeten. jag kanske borde, som mormor säger till mig
"ändra på min levnads syn".
jag förstår inte vad hon riktigt menade med det, hon var mest emot
allt jag berättade för henne, endå räddade hon mig från de arga
människorna och gömde mig för att jag inte skulle bli upptäckt.
jag såg på hennes min att hon var lika rädd som jag men det hade
enda bara varit hon som skulle fått skämmas om jag blev påkommen.

i dag har jag befunnit mig i verkstaden typ 5 minuter.
jag lagade min leopardväska, men superlimm och en tång.
dom berömmde mina prestationer och jag fattade mest
ingenting. dom tar mig för att vara handligsförlamad och jag
har helt fått ta över "kretiksamtalen". det gör inte så mycket
för min del. jag bär inte ansvar för handlingarna och att ta emot
hårda ord för sånnt jag inte rår för och dessutom genom telefon
är rätt givande och komiskt.

nu ska jag hem och sätta upp mina nya foton. : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju för rolig!

2007-03-14 @ 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0