...

jag är mest less på allting.
har ingen lust. igen.
det spelar ingen roll att det är sol ute i dag.
jag vet inte hur jag ska göra, för just nu gör
jag ju precis tvärt emot vad jag tycker.
jag saknar mamma.
hade velat vara hemma med henne i dag.
stannade hemma från jobbet, gick inte till ingo.
och så bara kör hon iväg.

varför frågar du aldrig?
varför ringer du aldrig?
vad är det jag gör som du tycker är så fel?

helgen var en aning hektisk. jag hade behövt mer tid, för att få klart
teknikinlämningen och förstå mig på fysik-kapitlet. den fanns inte.
pizza hause var stressigt, och jag borde inte ha klarat av söndagen
men tanke på min fredag och lördag. men det gick bra. bara det att
jag har totalt o-sug av att befinna mig där nästa och nästnästa helg.

24-timmars var som vi trodde vi kom ihåg.
och lördagens terazza hade nog varit några
snäpp bättre om jag hade avstått från endel
glas. jag höll mig iaf ifrån en garvaren i repris,
men det var nära. alldeles för mycket folk
enligt mig. man såg inte sånna man ville se
och jag hade velat ha matilda med ut.

om en vecka kommer sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0