bara ett fån gör så mot sig själv.

jag somnad sådär vid ett. huvudet nertryckt i fredriks kudde och jag ville inte där ifrån.
det är sånna här tillfällen jag hellst hade sluppit att uppleva. hela jag är ur balans.
(det måste gå bra.) jag gick till mamma. kollade för kväll. lugnade ner mig med att jag
hade hela kvällen på kvar till att få in hur derivatas defenition egentligen utspeglar
sig mot kurvorna. jag gick hem, olle kollade på zozo. jag fastnade vid tv:n. jag fastnade
vid datorn. jag somnade utan att hinna tänka efter hur lite jag hade haft mina matteböcker
öppna alls i dag. jag har inte hunnit förbereda mig att köpa bananer, inte heller fixat
fram en kaffe-termos. jag har helt enkelt skutit undan tankarna om att jag ska sitta stilla
i sådär fem timmar och skriva ett avgörande matte C prov.
..det är jobbigt när man inte kan skylla på någon annan.
..det är är jobbigt när saker man inte tycker om är ens eget fel.
jag hittar inte min enegri sten och jag har slarvat bort mitt snus.

ah.
ge mig
ge mig
ge mig.

dagens horoskop:

 Tur
Du känner dig inte så graciös när du idag kanske slår sönder något av misstag. Det kan vara oturen som har ett finger med i spelet.

  
 Hälsa
Man kan knappast påstå att du känner för att satsa hårt just nu. Däremot mår du förmodligen ganska bra.

  
 Ekonomi
Bli inte förvånad om du idag hittar det du tänkt köpa till ett betydligt lägre pris än du förväntat dig. Din ekonomi är ur balans och det gör dig förvirrad. 

  
 Arbete
Du stressar sällan på arbetet. Att kunna räkna ut vad som är på gång är ett viktigt sätt för dig att planera din dag.

  
 Kärlek
Kanske möter du i dag en ny bekantskap. Er vänskap utvecklar sig till något mera. Du tvekar på hur du känner.

  





Relationer
Du tycks ha höga ambitioner men du klarar inte av att förverkliga dem. Du skulle vilja visa vad du kan på ett annat sätt. 


  
FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0