högskoleprovet.

jag har glömt bort hur det var föra gången.
försökte sätta mig in i kännslan av nervösitet
& stress sen förra gången, men jag kännde
ingenting. faktiskt så känns det förvånansvärt
bra, jag har min gröna sten i bh´n, mammas
silverring i fickan. det kan kanske bli bättre
än förra gången. inte för att jag förvänta mig så
mycket. jag tycker mest att det är pinsamt att
jag fick sämmre resultat än F.

jag vet inte varför allt känns så mycket bättre i dag än vad det gjorde i
går kväll. det brukar alltid påverka dagen efter när man konstaterar
vissa sanningar. sånnt skulle egentligen bara kunna stanna förträngda.
jag behöver inte dom.
kanske hänger det på att fredrik kommer och hämtar mig när jag har skrivit
& kanske hänger det på att jag ska åka här ifrån..

nu ska jag mest göra ett försök att någolunda få till mitt hår med medel.
sen ska jag gå. -hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0