ingo.

det blir faktiskt endå vad man gör det till. jag har varit hemma med mamma , S & O
i dag. de tänker åka till stockholm snart. och de frågade inte ens om jag ville följa med.
som om jag skulle klara av att vara hemma här utan er! jag skulle aldrig klara av att
vara hemma själv utan er. OH! jag antar att det är min tur iaf. men jag tänker inte. aldrig!



image157


det är kallt ute, jag hade förväntat mig vårväder när jag åkte till
skolan och jag höll på att gråta åt hur kallt det var när jag gick
med Jennie ner till stan. det känndes som det blåste rakt igenom
min mulle jacka och jag hade lika gärna kunnat vara utan den.

jag har iaf äntligen skickat iväg mitt nej tack
till sommarjobb janssons blommor. nu kommer
dom att vara onda på mig i morgon när jag ska dit.
jag tycker inte om det.

jag har iaf betsämmt mig för att helt göra ett försök till att ändra inställning.
jag orkar inte med att det ska vara så här. det kan hänga på mig.
skulle det vara värt det!?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra! Du är bäst! :)

2007-03-19 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0